شرایط ارسال قطعات یدکی خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی GPS یدک به منظور صرفه جویی هزینه مشتریان محترم، قطعات بدکی خودرو را برابر شرایط زیر به تمام نقاط تهران ارسال می نماید.

شرایط اول:  ارسال قطعات یدکی خودرو در تهران توسط پیک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی (جی پی اس یدک) ظرف مدت کمتر از دو ساعت انجام خواهد شد.

این تصمیم مدیران فروشگاه به معنی زمان طولانی ارسال و تحویل قطعات یدکی خودرو نبوده، بلکه نشانه احترامی است که برای وقت مشتریان قائل هستیم.

شرایط دوم: هزینه ارسال قطعات یدکی خودرو برای شهرستانها، به حجم قطعات خریداری شده بستگی دارد و هزینه برابر استعلام از باربری بازار تهران محاسبه و فاکتور صادره از باربری نیز به همراه فاکتور فروش قطعات برای مشتری ارسال خواهد شد.

  • ساعت کاری فروشگاه از ساعت 9:30 صبح الی 7 شب است، متعهد هستیم تا سفارشاتی که بعد از ساعت 5 عصر ثبت قطعی می گردد را فردای همان روز تا ساعت 10 صبح به مشتری تحویل دهیم.

تبصره: روزهای تعطیل ارسال قطعات یدکی خودرو صورت نمی پذیرد.

  • به مشتریان شهرستان اطمینان می دهیم که  نهایتا ظرف مدت 3 روز کاری پس از ثبت قطعی سفارش، قطعات یدکی خودرو مورد نیاز را دریافت خواهند نمود.
  • منظور از ثبت قطعی سفارش، تسویه حساب کامل سفارش یا قبول ارسال کالا توسط دفتر مرکزی است، به خصوص در مورد قطعات یدکی خودروهای وارداتی که فاقد قیمت بوده و وضعیت آنها (استعلام قیمت) ثبت شده است.
  • در صورت ثبت اشتباه سفارش، هزینه برگشت قطعات یدکی خودرو (محصول) بر عهده مشتری است.
  • در صورت مطرح بودن هرگونه پرسش یا ابهام در رابطه با ارسال قطعات یدکی خودرو و همچنین پیگیری و دریافت سفارشات میتوانید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید یا به نشانی info@gpsyadak.ir ایمیل صادر فرمایید.